poniedziałek, 21 stycznia 2019

Włóczka Maxi Merino - Katia i sweterek wełniany

Ostatnio zajmowałam się testowaniem włóczki wełnianej firmy Katia ,w wyniku czego powstał piękny ( jak dla mnie 😊) sweterek w trzech odciniach. Zastosowałam wzór wrabiany - gwiazdki- choć kolory w swetrze raczej są jesienne. Uwiebiam wełnę w barwach brązowo - rudych,a tutaj jeszcze dodatkowo jest z odcieniem jesiennej żółci.
Wełna to MAXI MERINO, dosyć gruba i ciepła ( na zimę w sam raz),  wełna merynosów z dodatkiem akrylu. Włóczka jest miękka , szybko i przyjemnie się pracuje.

Sweterek zrobiłam reglanowy, zużyłam 4 motki miodowej welny i po 1 motku brązowej i rudej.


Włóczka została poddana procesowi superwash, co umożliwia jej pranie w pralce- co dość istotne w dzisiejszych czasach :)





i wzór -schemat wrabiany:


Sweterek powstał we współpracy ze  sklepem 2x2 -gdie można znaleźć włóczki, gotowe wyroby , prezenty i dekoracje domu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz